»Velikokrat tudi vidim, da umetnik, ki je našel svoj izraz, sam sebe reproducira in velikokrat je težko razločiti, kaj je osebni slog, kaj pa 'štancanje' tega, kar se dobro prodaja.«
»Ali je mera umetniške kakovosti res uspeh pri prodaji? Po mojem mnenju ne.«
»Všeč so mi skratka umetniki, ki ne zanikajo povezave s preteklostjo, s tradicijo in uspejo pri tem iznajti prepoznavno, sodobno likovno govorico.«
»Potencialno obstaja na tisoče umetnin, ki so skrite pod plastmi barv. V prihodnjih nekaj letih bomo posvetili z lučjo v to temačno galerijo.«
»Imela sta tudi močno intelektualno povezavo. Ona je bila zelo pametna. On je iskal svojo pot, njuni pogovori so mu pri tem najbrž pomagali.«
»To je pomembna priložnost; če bomo združili znanje umetnostnih zgodovinarjev in tehnično analizo podobe, bomo lahko videli nove stvari v umetnosti.«
»Bodite sumničavi, če izvora umetnine ne morete preveriti z enim samim telefonskim klicem.«
»In ne nazadnje hočemo pokazati tudi, da policija ne obvlada samo gumijevk in lisic, ampak se zanima tudi za umetnost.«
»Najslavnejši Prešernov portret ‒ njegov avtor je Franz Kurz von Goldenstein ‒ je denimo nastal več kot leto dni po pesnikovi smrti.«
»Če pogledamo, kaj vse se pripisuje Jakopiču, Groharju, Matiji Jami in Mateju Sternenu, lahko sklenemo, da so imeli izredno plodovita življenja: vsak od njih bi moral živeti skoraj dvesto let, da bi naslikal vsa dela, ki jih z njim povezujejo.«
»Organizirane kriminalne skupine uporabljajo umetnine za zavarovanje poslov z drogo, obenem pa je posameznika tudi pametneje podkupiti z dragoceno sliko kot s sto tisočaki, ki jih je lahko izslediti.«
»Pri organiziranem kriminalu opažam določen vzorec: storilci ukradejo umetnino, nato ustvarijo tri ali štiri kopije za prodajo, original pa obdržijo zase.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju